December 2011

I december 2011 berättade jag för er om mig själv (+ massa andra saker) i en adventskalender, följde flitigt Elsas Värld, hade en pluggkväll med thaimat med två roliga killkompisar, hade februari månad och Chace Crawford uppe trots att det var en annan månad, jag fick se min favorit segra i Idol, jag drömde om långt lockigt hår, jag hade beslutångest över nyårsklänningar, jag firade jul med min fina familj, fick en gullig julklapp i förskott av Emilia, hade en grym kväll med världens bästa klass, 'avslöjade' min kändiskärlek, julshoppade, fikade gott med mamma, köpte i sista minuten ett glittrigt linne till nyår, förberedde nyår med några vänner och firade tillslut in det som BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0