HEMMA

Detta är de några av de få bilder jag tog på peace&love, kameran valde att lägga av helt efter bara några kort tyvärr. Så detta är mobilbilder och lite instagram. Men men men, jag har haft en helt galen och underbar vecka tillsammans med några riktigt sköna kompisar! Tack så jättemycket! För övrigt känns det bra att äta mammas mat, använda sig av riktig toa/dusch och sova i sin egen säng.
 
♦ Längst fram på Rihanna var värt nästan 8 timmars väntan
♦ HOFFMAESTRO kan vara Sveriges bästa band live
♦ Jag visste inte vilja Dada Life var, men de fick hela Borlänge att hoppa
♦ Melissa Horn är i en klass för sig, vilka texter och vilken röst
♦ Veronica Maggio är så galet bra, ohhhhh vilken konsert!!!!!!!!!!!!
 
Nu är det bara att återgå till vardagen. Efter 2 veckors ätande av skräpmat känner jag att jag borde komma igång lite. Jag måste även ta tag i körkortet, jag har dryga 3 veckor på mig att göra all teori. Jag ska dessutom hinna med att jobba, träffa saknade vänner och njuta av mitt sista sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0