SVAR

Jag har missat/inte hunnit med att svara på några kommentarer som dykt ner. Så jag tar mig tid till det nu:

Anonym om 25 days left:
Vilka ska du åka dit med? (alltså till peace&love)
Svar: Sara Hjälmeby, Olivia Carlström, Cassandra Björklund, Oskar Bouveng, Jakob Malmsten, Linus Karlberg och Fredrik Sörin!

Anonym om Spontan-utgång:
Vart var du och festade?
Svar: I lördags var jag och några tjejkompisar ute i Lenhovda, tror det heter Bautafesten!

Anonym om Mot Växjö:
Har du tandställning eller vad är det för något? ;)
Svar: Haha! Ja, jag har tandställning. Både uppe och nere, dock är den i övre käken genomskinlig så ibland syns den knappt. För er som aldrig haft tandställning: Det är plågsamt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Var någonstans satte du in din tandställning? :)

Svar: Jag satte in den i Nässjö, det har fungerat väldigt bra :)
Elin Arwsäter

2012-06-10 @ 19:17:11
Postat av: lina

håller med dig att det är plågsamt med tandställning! har också det nu :)

Svar: Usch ja! Tur att man blir fin när den försvinner ;)
Elin Arwsäter

2012-06-13 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0