Grattis finaste du ♥


Idag fyller min fina & galna vän Jennika 18 år! Just nu ligger hon förmodligen utslagen i sin säng efter att ha festat hela natten lång, vilket hon gjorde rätt i. Förhoppningsvis är hon piggare i eftermiddag då jag tänkte kika förbi och gratulera henne.

Jag måste bara få berätta lite om henne, för hon är värd det och mycket mer. Vi hängt ihop enda sedan jag flyttade hit. Hon är, som tidigare nämnt, helt galen - en riktig underhållare! Det bästa med henne är våra sjuka samtal som plötsligt kan förvandlas till blodigt allvar. När vi gick i sjätte klass delade vår lärare på oss, eller rättare sagt försökte dela på oss, för att vi var så tajta. Jag känner ett väldigt starkt band till henne eftersom vi hängt med i varandras liv i snart 10 år. Hon är ju den jag berättat allt för i alla dessa år. Jag vet att jag säger detta alltför sällan, men jag är så glad att jag har dig. Återigen, GRATTIS ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0