BEHIND THE SCENES

Eftersom jag har startat en ny blogg tänkte jag ägna ett inlägg åt att berätta om mig själv och mitt liv, detta istället för en frågestund.


Namn: Elin Maria Arwsäter.
Född: 11/7 1994 kl 20:06.
Familj: Mamma Pia, pappa Stefan samt bröderna Mathias, 14 år & Hampus, 6 år.
Skola: Njudungsgymnasiet i Vetlanda, andra året - inriktning samhäll ekonomi.

Som tidigare nämnt är jag en tjej på 17, snart 18, somrar. Född och uppvuxen i Stockholm men flyttade ner till Småland när jag var 9 år gammal. Jag har kvar släkt i Stockholm vilket påvkerar min dialekt, jag kan knappt aldrig hålla mig till en och samma dialek utan byter mellan flera olika hela tiden. Jag gillar förändringar, förändringar är bra, kanske var det därför jag flyttade bloggen hit. På fritiden pluggar jag, är med mina fina vänner eller tränar. För några år sedan tvingades jag sluta med gymnastik efter en knäskada, så idag håller jag mig till Friskis & Svettis och lite egen träning. På den fronten går det att anstränga sig mer, men jag tycker om att vara lat också. Det som betyder mest för mig är givetvis min familj och min släkt, jag är otroligt beroende av dem. Några andra som uppskattas lika mycket är mina vänner, många av dem finns där oavsett vad och när.

Tio snabba om mig:
♥ Jag slarvar alltid bort papper, men det är på bättringsvägen.
♥ Jag älskar barnfilmen Trassel. Prinsessan med långt hår, ni vet?
♥ Jag är en otrolig vinnarskalle, kan bli väldigt sur om jag förlorar.
♥ Jag älskar Eurovision Song Contest otroligt mycket, obeskrivligt!
♥ Jag äter yoghurt ur glas med en liten sked, varför vet jag inte.
♥ I perioder kan jag inte sova utan min värmekudde, i perioder.
♥ Jag älskar kräftor, räkor, gravad lax, rökt lax, sushi and so on.
♥ Jag köper alltid samma tuggummisort, Extra White Sweet Mint.
♥ Jag avskyr kärnorna i paprikor, jag klöks när jag ser dem.
♥ Det roligaste som finns att shoppa, enligt mig, är underkläder.

Vad kommer ni kunna läsa på min blogg? Jag är som vilken bloggare som helst, bortsett från allt mode med outfitbilder och annat ansträngande. Jag kommer att skriva mycket om min vardag, då och då kommer det dyka upp tankar i form av långa eller korta texter och jag ska bli bättre på att svara på era kommentarer och frågor (ibland är jag väldigt otydlig i mina inlägg och det kan uppfattas fel). Passar det inte behöver man inte klicka in här mer. Tips och förslag tas gärna emot så här i början, behöver all inspiration jag kan få just nu. Det var allt jag hade, tack för att ni stod ut med mitt ego-inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0