-

Nu för tiden tänker jag ofta "Varför bloggar jag? Vems skull gör jag det för? Min egen eller de som läser?" men jag kommer aldrig fram till ett vettigt svar. Jag tycker det är kul, men jag vet inte riktigt vad jag tycker är kul. Jag skulle däremot tycka det var ännu roligare om jag fick lite kommentarer på det jag gör, respons så jag orkar göra det fler gånger. Så nu ber jag er, en gång för alla, ge mig lite respons! Kanske är ni bara här anonymt och kikar in av ren nyfikenhet, och det är helt okej, ni får gärna vara anonyma men bara ni yttrar er lite. Tack tack tack! 
 
♥ Vad vill ni läsa om? Mer personligt eller mer ytligt, mer vardag eller mindre vardag, mer kläder eller mindre kläder, mer musik eller mindre musik, mer om känslor och tankar eller inget sånt alls. 
 
Får jag mer respons på det jag gör, bra som dålig, kommer jag få motivationen att göra fler såna inlägg eller tänka om. Då kommer det aldrig (eller kanske ska säga oerhört sällan) finnas dagar då inläggen ligger på 0 st. 
 
 

Kommentarer
Postat av: suzana

Jag tycker mer kläder och mer tankar/ åsikter :)

2012-09-30 @ 12:01:00
URL: http://nattstad.se/suzanaaa
Postat av: Anonym

Mer kläder och vardagligt !

2012-09-30 @ 13:00:40
Postat av: soffan

Hej Elin! du är kung. fortsätt blogga. jag tycker det vore roligt med mer personligt, mer vardag, och mycker mer om känslor och tankar :)

2012-09-30 @ 16:14:37
Postat av: Josefin

Fortsätt som du gör!

2012-09-30 @ 17:38:29
URL: http://Josefinflink.blogg.se
Postat av: anonym

Jag tycker att bloggen är jätte bra som den är! :) men lite fler inlägg och det kunde vara kul om du skrev om liten mer känslor och tankar och även mer vad du gör med dina vänner och bilder på det, på helger och så! :)

2012-09-30 @ 18:55:46
Postat av: ellen.

Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg och gillar den, antagligen därför jag har stannat kvar och klickar in här varje dag.
Jag tycker om att läsa åsiktsinlägg + mycket bilder. Kram!

2012-09-30 @ 18:55:50
Postat av: Anonym

jag kanske har missförstått det men har för mig att du tränar rätt mycket? kan du inte skriva lite mer om det? :) annars tycker jag du ska fortsätta med vardag, dina kompisar och mer tankar!!!

2012-10-02 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0