@ home

Nu är jag hemma efter nästan en vecka i Sthlm. Väl hemma tänkte jag skriva några sista ord på en uppsats i naturkunskap, men givetvis vill inte någon av datorerna det. Så skickade den som det var och håller tummarna för att läraren är på bra humör imorgon när jag ska förklara mig.
 
Tack för era kommentarer ur mitt ganska hotfulla inlägg (läste igenom det nyss och insåg att det lät lite som ett hot "kommentera annars drar jag" typ) Jag menade det inte som ett hot utan är jättejätteglad att jag fått lite respons, mer sånt tack!

Kommentarer
Postat av: suzana

Haha förstår vad du menade ;) motivationen håller inte i lika mycket när man får 0 kommentarer :)

2012-09-30 @ 22:52:53
URL: http://nattstad.se/suzanaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0