Ingen ordning

Har inte riktigt ordning på livet nu. Helt snurrig, jag är nog för avslappnad nu under lovet. Idag: Provat på sommarjobbet och bakat kladdkaka (utan kakao som ersattes av oboy, det fungerade). Biten som fattas är den jag "smakade" av. Jennika tittade förbi på en stund med skitsnack och skratt, mysigt!
 
Igår: Kramade Linnea hejdå innan hon åkte till Egypten. Hon har inte hört av sig än och jag har en klump i magen. Vet dock själv hur det är när man kommer fram till det landet.
I lördags: Utgång på stadens hotell. Ganska trevligt. Kul med gamla ansikten blandat med idioter rent ut sagt. Urk. Nästa utgång blir på Grace, yepp yepp!
Kommande dagar: Ingen starkare uppdatering än de senaste dagarna. Har fix med UF, psykologi b och svenska b. +++ att vara upptagen med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0