DECEMBER 2012

Pyntade till det i rummet med en egen adventsljusstake. Samma som lyser i mitt rum även i år.
 
Vi bokade studentresan till Magaluf. Skaffade mig redan då förväntningar höga som höghus, men de besvarades. Oh vad jag älskar den resan! Är så avundsjuk på alla 95or som ska dra i vår!!!
 
Två av myskvällarna som jag och Linnea hade. Minns fortfarande hur gott det var med thaimat den kvällen...
 
Har man inget glitter hemma till lucia (vilket får bli prio nummer ett i år) så får man ta något annat. Tyckte jag fick till det rätt bra trots allt.
 
Vi var några tjejer i klassen som lånade Jakobs lägenhet för lite käk och förfest innan Boros fest. Blev en riktig bra kväll!
 
Vi tramsade till det mer än vanligt på markandsföringen en dag. Bilden till höger är nyårsaftons lunch framför JVM. Längtar ihjäl mig tills JVM börjar!!! Det är något speciellt med det alltså!
 
Tillsist: självaste nyårsafton. Sista dagen på 2012 och bara några timmar ifrån 2013. Då hade jag inte en aning om hur 2013 skulle se ut. Bara att jag skulle ta studenten och allt vad de innebär, men inget annat. Med så här en månad kvar av 2013 så måste jag säga att detta året har gett mig så otroligt mycket. Otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0