MIN BALFRISYR

Fick en fråga från Hanna: "Hej! Hur hade du ditt hår på balen i våras?:)" Jag har letat efter några bilder som ska visa uppsättningen så mycket som möjligt, jag tog tyvärr inga noggranna bilder på just håret. 
 
Här är en bild framifrån och en från sidan där jag hade själva knuten. Jag fixade detta hos en frisör i Växjö som heter Olivera och har en stol på Salong Carpe Diem. Sjukt duktig tjej, hon visste verkligen vad hon gjorde, tolkade mina instruktioner bra och kom med egna ideér. Jag blev tvungen att ha hårförläning för att fylla ut det, ungefär en tredjedel av ett helt hår. Med ett hårspray nertryckt i väskan höll det hela kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0