Söndagstanken #42

Förra veckan blev den sista söndagstanken.
 
Jag är en väldigt öppen människa vilket har både fördelar och nackdelar. Jag tycker mycket och delar gärna med mig av det, men det kan få konsekvenser också. Många av mina söndagstankar har blivit missförstådda och det finns de som drar egna slutsatser om vem/vilka det handlar om, fast det kanske egentligen inte handlar om den personen, kanske ingen person alls. Detta är jag trött på. Jag orkar inte hålla på att förklara och försvara mig längre. Det har varit kul att få respons från er på mina söndagstankar, verkligen jättekul, men jag känner att det blir för personligt och för mycket.

Kommentarer
Postat av: Klara

Nej sluta inte med dem! :(

2013-12-08 @ 11:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0