Februari 2012

I februari förra året kom jag på vad jag tyckte var god frukost, försökte ta bra bilder utan att le med tänderna, åt gudomliga cupcakes hos Jennika, köpte de första vårkläderna, åt en av de godaste kladdkakor in life med mami, kollade på hockey under en varm filt, såg Sean Banan på nära håll och kände mig som en femåring, åt god mat och kollade på bio med några fina brudar, lärde mig kombinationen äpple och kolasås av Linnea, myste under täcket hos farmor, åt alla hjärtansdag-fika med familjen, insåg att min lillebror fick plats i en pall och sist men inte minns, BRÄNDE MASSA DUMMA TANKAR med Linnea som ett perfekt alla hjärtansdags-firande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0