Inför balen

Har varit i Växjö med mamma hela dagen för att kolla på balklänningar. Tanken var att jag skulle hitta inspiration och sedan få den sydd, men sen hittade jag en som jag föll för i ryggen och som satt som en smäck, så den är nu beställd och MIN. Tänker inte visa den utan det förblir en hemlighet. Passade på att käka sushi med, världens godaste rätt. Den röda blev en förälskelse framtill men riktigt ful bakifrån tyvärr...
 
Nu: Sova och vila upp mig, ikväll kommer några favoriter hit och käkar tacos!

Kommentarer
Postat av: Suzi

Om du var på Singoalla så har jag för mig att det står på ett papper att man inte får prova balklanningar för inspiration? :o

Svar: Var inte där först för inspiration utan gick dit för att köpa när jag kände att det var smidigast ;)
Elin Arwsäter

2013-01-19 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0