Pannkaksfest

Mormor bjöd mig och Mathias på pannkaksfest en sjuklig dag som denna, så himla gott! Har för övrigt insett felet med alla abonnemang, Halebop har inaktiverat min mammas abonnemang och aktiverat hennes nummer på mitt micro-sim. Så jag hoppas verkligen att de löser detta, annars sitter mamma som lycklig ägare på min nya iPhone och jag kämpar vidare med min iPhone 4.
 
Dagen, liksom alla dagar när man är sjuk, har varit piss. Extra piss med tanke på allt krångel med Halebop. Inte nog med det utan att jag och mina föräldrar har synkat ihop våra Apple-ID:n med varandra så vi tar del av våra egna och de andra sms, fiffigt va? Nej. Allt är alltså kaos just nu. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0