19 years old

Äntligen är jag 19 år och ett år närmare 20! Jag har haft nedräkning sedan det var över 100 dagar kvar, är fortfarande en sån där brud som längtar ihjäl sig till sin födelsedag, trots min ålder. Det är kul att ha en dag som man kan kalla sin egen dag. Så vad ska jag göra av denna efterlängtade dag? Tänkte faktiskt gymma lite och göra av med all energi som finns inom mig just nu. Sedan ska jag för första gången äta på Sandsjöbaden tillsammans med Anny, har längtat efter att få smaka den omtalade plankan men också efter att få träffa en av de finaste brudarna på denna jord. Avslutningsvis kommer släkten på mammas sida på lite födelsedagsfika. Japp japp, bra födelsedag om ni frågar mig! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Gustafsson

Åh va fin du är Elin! Hoppas du hade en toppen dag!

2013-07-18 @ 10:24:47
URL: http://linnagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0