Juli 2012

 
Juli 2012 var en händelserik och bra månad. Vi firade Maja, hade en mysig pizzakväll hos Malin, jag åt sjukt god sushi, jag fyllde 18 år, jag fick bland annat en underbar parfym i födelsedagspresent, jag beställde in min första lagliga alkoholhaltiga dryck, jag tog körkort, jag dejtade min bästa vän, jag blev firad med tårta för mitt körkort, jag körde gokart, jag åt god mat och drack vin med min mosters kille, jag var på Olsmässan fredag, skådade under lördagen mina vänner borsta tänderna innan Olsmässan lördag, åt thai-middag med Linnea, sminkade mig och jobbade samtidigt (effektivt, hade INTE fungerat på mitt nuvarande jobb) OCH slökollade en himla massa på OTH.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0