19 dagars frånvaro

Har som ni säkert märkt har jag varit frånvarande sedan början av juni. Anledningen: För att jag har haft en helt otroligt bra studenttid, början på en bra sommar och midsommar. Men nu är allt det tyvärr över och det är dags för mig att komma in i mina rutiner igen med jobb, sömn och träning. Bjuder er på lite bilder i alla fall, de få jag tagit under en väldigt händelserik tid.
 
Firade Michaela och Andrea i Falköping på deras student. Två väldigt trevliga och lyckade dagar!
 
Firade nationaldagen med grillbuffé på Wärdshuset med tjejerna hemifrån!
 
BALEN! Bilderna jag tog med min mobil under kvällen (fler kommer!!!)
 
Studentkamperna följt av lärarfest på kvällen! Rolig kväll!
 
DEN STORA DAGEN! Studenten, en helt underbar dag. Tuff men rolig dag!
 
En charmig bild från dagen efter studenten då jag blev firad av släkt och vänner hemma hos mig. Fick massa fina presenter och annan uppvaktning. Love!
 
Och tillslut några få bilder från midsommarhelgen. Tur att jag mjukstartat med två år på Peace&love för det här öset med hög musik dygnet runt, gräs som knappt syntes på grund av burkar och annan skit och många galna människor var utan dess like! Tack brudar för en riktigt bra helg!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0