Lite Lodon

Är lite stressad men tänkte att jag nog hinner slänga upp lite bilder från London i alla fall. Jag tog inte så mycket bilder och de som jag har är tagna med min iPhone. Jag var trots allt där för att träffa Olivia och njuta av min första vistelse i London, så kameran var ingen prioritet.
 
 
Jag hade några helt underbara dagar i London. Att träffa Olivia och se hur hon hade det var också riktigt roligt, skönt att när ens vänner tagit stora steg och verkligen hamnat rätt. Blev på något vis så himla stolt över henne! Sista kvällen var vi på Mama Mia. För mig som älskar musik, musikaler och ABBA var detta heaven. Var så sprudlande glad under hela musikalen och stundvis visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Publiken stod upp och dansade och sjöng med, vilket jag aldrig sett publik göra i varken Sverige eller Tyskland. Sjukt häftigt!!!
 
Nu ska jag plocka upp Maja och sen ska vi vidare till Malin i Växjö. Sååå, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0