Londons Shopping

Tystnaden här har berott på att sen jag kom hem från London har det varit mycket jobb och däremellan träffa vänner. Så jag har inte riktigt hunnit landa. Men idag är jag ledig så nu har jag tagit mig tid att visa er lite av det jag köpte i London.
 
Den svarta tröjan från ZARA har blivit en ny favorit. Fann gamla Elin på River Island med den blommiga tröjan, den är en typiskt Elin-14-år-tröja. Leopardtoppen får förmodligen hänga med ut nästa utgång!
 
Trivdes som fisken i vattnet inne på Victoria Secret, om ni inte visste det så älskar jag att köpa underkläder! Här är några par av de jag köpte, har hunnit använda några par med.
 
Mitt bästa inköp enligt mig själv, ett nytt iPhoneskal. Hade velat ha i lila och blått, men det fanns tyvärr bara till iPhone 4/4s. Tycker det här är så läckert!!! Vi får se när jag tröttnar på det... Från Topshop.
 
Jag kommer självklart inte hem utan lite smycken. Halsbandet använde jag till en svart topp i fredags när vi firade Evelina. Allt är från Primark.
 
Den här ringen var jag tvungen att köpa, så himla söt. På bilden ser ni även mina naglar jag fixade, som inte längre är så fixade. Jag ska ordna mer med det när jag har tid. Visst gör det väldigt mycket att bara ha snygga naglar eller ett snyggt nagellack? Jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0