November 2012

Slog mig att jag inte haft "The year before" med november 2012 än. Det har helt glöms bort, kan ha berott på att jag var i London i början av denna månaden då jag brukar publicera dem. November 2012 måste varit en ganska tråkig månad för mig, förutom resan till Egypten, för jag hittade knappt några bilder alls.
 
Vi blev bjudna på födelsedagsfika hos Evelina när hon fyllde 17 år. Då pratade vi om hur långt det var tills hon blev 18, men woops så dansar även hon på uteställerna och kör bil.
 
Evelina och jag hittade de här två böckerna bredvid varandra och skrattade tills vi fick ont i magen. Vi drog en vild gissning på att boken till höger kom ut först. Ja, herregud!
 
Den 13 november åkte jag och min familj, mammas bror med familj och mammas syster med sambo (och en liten liten Vincent i magen) till Egypten. Vi åkte till samma område som året innan men till ett mycket finare hotell. En avkopplande resa som kom väldigt lägligt i allt skolarbete.
 
En sovmorgon samlades jag, Löken och Bobbo hemma hos Sara för lite american pancakes innan skolan började. Minns att jag åt så jag fick ont i magen, men jäklar vad gott det var. Sara kan det där med pancakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0