Nyfriserad

Idag tog jag ett stort steg och gick till frisören för första gången på över ett år. Senast jag klippte mig blev jag så fruktansvärt missnöjd och kom storgråtandes hem till pappa. "Men du är fin som du är" hjälpte INTE då kan jag säga. Idag var jag hos Lina Arias på Hair Studio, sjukt duktig tjej som verkligen visste vad hon gjorde. Jag ville bli lite mörkare men ville ändå kunna bli blond när jag åker utomlands, så här har ni resultatet. Usch vad slitet och snedklippt mitt hår. Slut på att missköta det och start med att börja toppa hos Lina för att få min efterlängtade längd (som jag sparade till redan förra året men som försvann över en klippning innehållande v-klipp baktill och uppklippning långt över öronen....) Nu: promenad under regnuppehållet innan måndagsträningen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint det blev! I miss you! :*

2013-10-21 @ 18:30:52
URL: http://idasjostrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0