Lovely saturday

Startade morgonen med en jordgubbssmoothie och lite bra läsning av Gynning. Rastlös som jag lätt blir tog det inte lång tid innan jag var ute på en pw i solskenet. (Vet att det tjatas om hur bra vädret är ÖVERALLT men jag måste få hylla det till skyarna - det är nämligen precis vad det gör med mitt humör, är så glad för värme och sol)
 
Igår när jag slutat jobba plockade Jonna upp mig för en kväll i Växjö innehållande shopping, god mat och bio. Min iPhones batterinivå låg under 10% så det blev inga bilder tyvärr. Min iPhone har blivit ett irriterande moment i mitt liv då den alltid ska krångla på något vis, ibland på grund av min klantighet men oftast på grund av sig själv... Slut på deppandet, ikväll är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0