New Rules

Jag har jobbat sååå mycket det senaste att träning och hälsa har blivit prioritering nummer 2641 ungefär. Låter som världens sämsta ursäkt att man jobbar för mycket men för dem som känner mig tror jag inte den låter lika korkad då jag är en sån som måste ha mycket sömn, en bra och regelbunden kost samt tid för att träffa vänner/umgås med familjen/läsa böcker osv. Just nu går dygnets timmar åt att jobba, slänga i sig mat för att orka med dagen, kanske hinna någon timmes träning om jag har tur för att sedan däcka i sängen. Jag vill inte ha det så. Ändring på det, nu tack. Ja tack!
 
Nu ska bara motivationen komma tillbaka, någon som har fler tips än att dränka sig i bilder på weheartit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0