Saker som gör mig sur

Jag har ju gjort ett inlägg om saker som gör mig glad, så tänkte att jag snurrar om och även ger er lite saker som jag stör mig på. Dels för att få ur mig lite
 
  • Folk som söker uppmärksamhet på sociala medier - Jag kan känna att om man är ledsen över något, arg på någon osv - ta det med personen det handlar om istället för att slänga ut det så hela världen kan delta. En kompis var besviken på mig för något år sedan, skrev något på sin twitter, jag frågade vad som hade hänt för att jag såklart brydde mig, då visade det sig att det var mig hon var besviken på. Jag blev såklart ledsen, men mest ledsen över att hon inte sa något till mig direkt. Jag går heller inte in på twitter eller instagram för att bli irriterad eller deppig av vad folk skriver, jag vill läsa roliga saker. Roliga människor är intressanta människor.

 

  • Att vara sur på sig själv- usch vad jag hatar att vara besviken på mig själv. Jag är en sån som hatar att skjuta på saker, hatar att gå och ha ångest inför saker osv. När jag då inte får det ur världen blir jag så sur på mig själv. Hur svårt kan saker och ting vara liksom? Är det något som kan sänka mig till grunden så är det när jag är besviken på mig själv. Däremot älskar jag att tvärtom kunna säga "grymt Elin, fasen vad skönt"
 
Som tur är blev inte denna listan lika lång som den med saker som gör mig glad.
Hoppas jag inte fick er att tänka på allt som gör er sura nu, tänk om i så fall.
Fungerar inte det, gör då som jag, ät något väldigt onyttigt för att det är väldigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0