Förra Lördagens Fest

Några bilder från i förra lördagen. Åt tacos (andra gången den helgen) tillsammans med Jonna och Anny innan festen drog igång på riktigt. Vi satt i timmar och varierade mellan skrattanfall, djupa samtal och allmänt mycket flummigheter. De här två tjejerna betyder så obeskrivligt mycket för mig och just nu är jag extra glad att jag har dem. Har flera gånger under veckan velat spola tillbaka tiden till just de timmarna när vi satt och åt middag. Får leva på både det och festkänslan från denna kväll ett tag för nu blir det inte utgång förrän slutet av mars, kanske till och med april... Men men, slår man ut alla drinkar jag och Maja ska klunka i oss i Thailand blir det nog som cirka 4 utgångar här hemma... Ohh... Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0