Hej Igen

 
På fredag åker jag och Maja äntligen till Thailand. 90 dagars väntan tog slut fortfarande än vi anade...
 
Här händer det lika lite som vanligt. MEN, när jag kommer hem från Thailand blir det förändring. Det har varit mycket jobb nu, jag har inte riktigt haft samvete att ligga hemma och lata mig när jag ska åka utomlands och minst sagt lata mig i 15 dagar. Men efter Thailand som sagt, då finns det ett löfte om att jag ska ta mig mer tid. Jag ska vänja mig av med alla måsten som jag inbillat mig finns. Unna mig mer tid helt enkelt.
 
Det kan hända att det dyker upp ett inlägg innan jag åker på fredag, eller under tiden jag är i Thailand, men jag vågar inte lova någonting. iPaden ska självklart med så att jag kan se Djurgårdens matcher, avgörandet i Melodifestivalen samt filmer under den långa flygresan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0