Hello Again

Ursäkta min frånvaro här. Har jobbat och i mitten av veckan fick jag magsjuka. Usch, är sällan sjuk så jag blir riktigt mesig när jag väl blir det. Det är däremot lite mysigt att bli lite extra ompysslad och bortskämd... Men nu är jag pigg igen. Tog mig ut på en långpromenad med mamma och känner mig till och med så pigg att jag ska gå ut till gymmet lite senare i eftermiddag.
 
Vad har hänt under denna veckan då? Inte så mycket. Jobb som sagt, lunch med Anny och Jonna men framförallt så bokade vi sommarens resa till Kroatien. Det ska bli så himla skönt att bara vara iväg 10 dagar. Resan ligger perfekt efter midsommar med som lite rehab, haha. På tal om sol och värme, Thailand närmar sig med stormsteg, det är snart bara 1 månad kvar. Kan knappt hålla mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0