Mina skor från NIKE

Har fått några frågor om vart jag har köpt mina skor från NIKE. Jag köpte dem när jag var i London i en NIKE-butik och fick proffsig hjälp av min vän Olivia som enligt mig kan allt inom träning. Innan när jag sprang så fick jag ont i fötterna och vaderna, men nu flyger jag fram i dem utan problem. Jag letade lite och hittade dem på Zalando, så de finns att beställa, några hundralappar dyrare än vad jag köpte dem för dock men de är värda det! Kunde inte kopiera in länken till dem på ett sånt där snyggt sätt ni får den precis som den är: http://www.zalando.se/nike-performance-air-pegasus-30-loeparskor-daempning-ljusrosa-n1241a07m-j00.html
 
Zalando är för övrigt min favoritsida på internet vad gäller träningskläder, och speciellt nikeskor. Så mitt planerade köp av löpskor utomhus lär köpas där lite längre fram i vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0