Mitt januari 2013

För ett år sedan var jag på Kosta spa med min mamma och moster, två lyxiga dygn som innehöll mycket vila, träning och skratt. Pappa byggde även färdigt vårt gym hemma, när jag ser den här bilden ser jag också hur mycket mer som hänt där inne sen dess. Jag bjöd hem några brudar på söndagsfika och bjöd bland annat på det enda jag kan baka - chokladbollar. Det bästa denna månaden var nog att få en ny iPhone. Satt och lekte som ett barn med min nya femma-favvo. Idag är den skärmen spräckt för andra gången på ett halvår. Mycket kan hända gott folk.
 
 
 
Jag provade även ut en balklänning. Jag fick tränga på mig många olika modeller i många olika färger innan jag fann min marinblå kärlek som idag hänger i säkert förvar inne i dressingroomet. Det blev även en spontanutgång i kära Vetis i början av månaden. Det jag njöt mest av mellan januari-juni var att sluta tidigt på fredagarna. En ben&jerry framför Gossip Girl var något som ofta fick kicka igång helgen. Saknar det, fånigt nog.
 

 
Den 24 januari var det äntligen dags för vårt första 3:3!!!! Så mycket kärlek som jag kände till mina klasskompisar den kvällen är nästan svårt att beskriva. Man kände en sån sammanhållning och spänning så det var helt sjukt! Samtidigt som man bara ville ha studenten och allt sånt roligt ville man heller inte att det skulle ta slut. Konstiga och blandade känslor men fasen vad roligt det var!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0