HOME


Nu är jag hemma efter två helt underbara veckor i Thailand. 

Igår när vi landade i Göteborg möttes vi av min mamma och Mathias. Mitt i de kramarna kände jag hur mycket jag saknat dem, pappa, Hampus och resterande släktingar man står så nära. Ibland kommer en sån känsla bara över en. Efter några timmar steg jag äntligen in i huset igen, in i mitt rum, och blev så glad!!!! Jag har länge tjatat om att jag vill måla alla lister, väggar osv i mitt rum i vitt. Tror ni inte min gulliga pappa fixat det medan jag varit borta då eller? Blev så förvånad och så glad!!!

Idag ska jag packa upp lite, äta brunch hos min moster, hennes sambo och min lilla kusin (som jag också saknat frukstansvärt mycket). Sen ska jag nog bara landa. En jobbvecka väntar som vanligt så dags att sluta lata sig... Haha. 

Ni har blivit många fler läsare under mina få veckor utomlands, vilket känns så himla roligt. Jag hoppas ni stannar även om jag inte lägger upp h'ärliga strandbilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0