Weekend Market


Jag innan vi åkte ut på dagens utflykt, shopping! Först åkte vi till ett jättestort shoppingcenter, men det var nästan för stort (hallå lantis) för vi kände oss mest vilsna. Men lite träningskläder kom med därifrån i alla fall. 

Jag åt även en banana split innan vi åkte vidare till nästa stopp, weekend market. Det är som en stor marknad de har här varje lördag och söndag med HUR MYCKET FOLK SOM HELST. Tanken för thailändarna är att de ska kunna fynda, vilket även jag och Maja gjorde.

Den här bilden speglar en gång på marknaden ganska bra tyckte jag till en början. Efter drygt en halvtimme var det smockfullt av människor och värmen steg (det hade redan sedan kl 12 sagts att det var den varmaste dagen på länge). 



Det fanns inte bara kläder och annat kul att köpa utan också en hel del mat. Mat i mängder egentligen. Med tanke värmen nöjde jag mig med en fruitshake, watermelon såklart. 


En nöjd Maja efter dagens shopping. Nu intar fyra trötta ben sängläge, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh, vilka härliga bilder! Det ser ut som att ni har det riktigt topnotch! Hälsa maja och ta hand om er! Puss!

2014-03-09 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0