White Sand Beach



Idag åkte vi till en strand som heter White Sand Beach (ni hör ju....). Till en början satt jag bara och glodde på det som måste varit den vitaste sand och det mest turkosa vatten jag sett. Det var så himla vackert! Sen solade och badade vi om vartannat och pausade då och då för att fylla på magen med allt möjligt gott. Den thailändska rätten ni ser ovan på bild är det godaste jag ätit hittills på denna resan. Efter en Watermelonshake drog vi oss tillbaka till hotellet och har spenderat kvällen här. 

Just nu är klockan 21:22 här och jag är helt utmattad. Tog en skuldror/rygg-massage innan men fick såklart helkropps (vad du än beställer för massage här nere slutar det ändå med att de tillslut knådat på hela kroppen). Kvinnan som masserade mig ,som var mycket starkare än hon såg ut, hittade en punkt vid min högra skuldra som hon knådade på i all oändlighet. Hade nu i efterhand velat filma ansiktsuttrycken jag gjorde när hon inte såg... Aj aj, och återigen aj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0